Hírek & Események


E-napló segítség 

E-kréta belépés


Az ideiglenes felvételi rangsor és a pályaalkalmassági eredmények a beiskolázás menüpont alatt találhatóak.


Március 15-ei ünnepi megemlékezés

2019.03.14.


Nemzeti ünnep, tanítási szünet

2019.03.15.


Tavaszi nevelési értekezlet

2019.03.20.


Mi európánk vetélkedő - döntő

Véradás

Versmondók versenye 48/49

Gasztro-csata - Vendéglátós verseny

Kereskedők viadala

2019.03.23.


Digitális témahét - szabadság szerelem

2019.04.08-12.


Költészet napja

2019.04.11.


Szakmák éjszakája

2019.04.12.



Kapcsolatok


8000 Székesfehérvár, Károly János u. 32.


OM azonosító: 203053


Feladat ellátási hely : 007


Igazgató: (70) 198 6386


Igazgató helyettes: (70) 198 6388


Titkárság: (70) 198 6387


Porta: (70) 198 6385


Email: fehervar@deak.axelero.net


                



Munkaközösségek

 

A nevelő- oktató munkát és a vele szoros kapcsolatban lévő szakmai gyakorlati képzést végző nevelőtestület tagjai szakterületeik szerint 
munkaközösségekbe szerveződnek. A munkaközösségek szakmai, módszertani kérdésekben segítséget adnak a nevelési- oktatási intézményben folyó munka tervezéséhez, szervezéséhez, ellenőrzéséhez. A pedagógusok kezdeményezésére intézmények közötti munkaközösség is létrehozható.



Az intézmény szakmai munkaközösségei az alábbiak:


     1. Magyar nyelv és irodalom, történelem, ének, testnevelés
     2. Matematika, fizika, számítástechnika
     3. Idegen nyelv /angol, német/
     4. Áruismeret, kereskedelem
     5. Gazdasági és vendéglátó ismeretek és vendéglátó gyakorlatok
     6. Osztályfőnöki


A szakmai munkaközösség tagjai munkaközösség vezetőt választanak évenként, a munkaközösség tevékenységének szervezésére, irányítására, koordinálására.

A szakmai munkaközösségek tevékenysége:

A szakmai munkaközösségek feladatait a közoktatási intézmény pedagógiai programja és éves munkaterve irányozza elő.
A nevelőtestület feladat- átruházása alapján a szakmai munkaközösségek az alábbi tevékenységeket folytatják:
- biztosítják az intézményben folyó nevelő- oktató munka jó szakmai színvonalát, minõségét,
- fejlesztik a szaktantárgyi oktatás tartalmát, tökéletesítik a módszertani eljárásokat,
- végzik a tantárgy -csoportjukkal kapcsolatos pályázatok és tanulmányi versenyek kiírását, lebonyolítását, ezek elbírálását, valamint az eredmények kihirdetését,
- kialakítják az egységes követelményrendszert, felmérik és értékelik a tanulók ismeretszintjét,
- szervezik a pedagógusok továbbképzését,
- összeállítják az intézmény számára a felvételi, érettségi, stb. vizsgák írásbeli és szóbeli feladat-, és tételsorait, ezeket értékelik,
- az intézmény fejlődése érdekében pedagógiai kísérleteket végeznek,
- javaslatot adnak a költségvetésben rendelkezésre álló szakmai elõirányzatok felhasználására,
- támogatják a pályakezdő pedagógusok munkáját.


     A munkaközösségben folyó munkáról a féléveket záró tantestületi értekezleteken értékelő- elemző beszámolót adnak.
Az iskola jelenlegi személyi állománya alkalmas a feladat ellátására, létszám fejlesztést a szakmai programok felfutása kis mértékben és fokozatosan az elkövetkezendő években igényel.
A pedagógiai programból adódó szükséges át- és továbbképzéseken a tantestület tagjai - továbbképzési terv alapján - részt vesznek.